2012. március 21., szerda

Tavasz van, mától hivatalosan is!

Ugye milyen jó hír? Hihiii :D Annyira örülök ennek a napsütötte időnek.. végre lehet egy szál felsőben flangálni! :) Meg a városban sétálni. Hétfőn voltunk Gerdával a HasznosbaN= Deszkás bolt *-* És láttam egy tök szupi! Vans cipőt! ^^  Lassan kéne tornacipőt is venni, de még nem tudom hogy honnan kell, én virágosat szeroetnék, de egy Conversnek is örülnék! :)
Szóval elvoltunk...ittunk Sheak-et én epreset, ő csokisat! ^^ Jajj, és az STTL.-nek csajszit kell rajzolnom, de nem nagyon akar összejönni. És jó hír hogy beszéltem Krisztiánnal Blökiről. x)
Egy lány meg folyton ferde szemmel néz rám...hmm... :) :$ xDD Éséséss...megint elhagytam a tornazsákomat..(már 5-jére) I hope so, meglesz! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése