2012. március 3., szombat

Pompon verseny + angol tanulás

Ááá..inkább nem akarom ezt! Végree elkezdődött a versenyszezon, és hiphopp! :) Máris belecsöppentünk egy Cheerleadres verseny kellős közepébe. Az ELTE rendezte, szóval voltak riválisak nagyon. és sajna én+ a csapatunk is ( Bad girls ) eléggé prediszponáltak vagyunk az izgulásra. Huhh! ( Egyébként idegenszavakat tanulok ;) ) Kicsit elrontottunk pár akrót, dee.. dobpergéés....
2.-ok lettünk!!! :D Wííí, tök szuper, örülök neki. Azt hittem dobogó se lesz, de én már totál rosszul voltam az egész eredményhirdetés alatt.. ^^
Nyertüünk! :33
Na és akkor képbe jön az angol, merthát amíg mentünk Pestre végig azt tanultam! Már elegem van az environmentből. Bahh! De hogy ezt is pont ilyenkor kell tanulnom?! Nah, a lényeg, hogy angoloztam is, és ezért totál büszke vagyok magamra! :) Na meg azért, mert pénteken írtam egy (szerintem) 5-ös kémiát, és a fizika is elég jól ment! :DD Like a boss xD
Íme pár kép frissiben a versenyről:
Haditanácskozáás :p

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése