2012. március 11., vasárnap

Új frizura + BTR. :)♥

Először is....tádádádááám.. az új hajam! :$ Nekem tetszik, bár kaptam már rá n e g a t í v véleményt is, de kit érdekel... ?? O.o Engem nem, mert nekem tetszik.. és khmm... sokkal jobb most a rövid haj, mert a hosszúban már melegem volt! xd
Másodszor, hallgasd meg--> Big Time  Rush Superstar *-*
De a kedvenc számom tőlük a: Big Time és az Any kind of guys
Meg úgy az összes... nem érdekel, ha valaki nyálasnak tartja a zenéjüket, én nagyon szeretem! Új szerelmem van, úgy néz ki! Vigyázat Hollywood jövök!! James kell nekem :$
De amúgy ajánlom nektek a sorozatot ami a Nickelodeon-on megy, és nézzétek meg! Annyit röhögök rajta, komolyan mondom, ezerszer jobb minden eddigi sorozatnál amit valaha láttam. :D Mondjuk elég gyorsan változik a stílusom, de a BIGTIMERUSH örök! *-* <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése