2012. március 25., vasárnap

Wii- the best game

Me + Ottó :D
Jajj, annyira jó volt! Kedden voltam Barbinál *-* és Wiiztünk! :) Még soha nem hallottam arról a játékról, de ahogy kipróbáltam, nagyon megtetszett! I really like it! Ettünk valami spagettit, megírtuk az angol házit, meg megnéztem a huga hörcsögét ;) Csilii! ^^ Utána játszottunk a MárióCart-tal ( mindig utolsó lettem xD )meg JustDanceltünk. Egy másik napon meg a Wii-padon kellett feladatotak csinálni! És amúgy mi szeretjük GERGŐ DURACELT :) xd
Nagyon szép házuk van, és Barbi szobája...Woow. Meseszép! Az anyukája is cukii. És nagyon jól éreztem magam náluk. Jövőhéten, remélem  fogunk filmezni! :D Sőt, a nyomozást is kell folytatnunk! :S Bonyolult a helyzet! ://
The investigadoras are so confused!
És van egy nyuszink, akit megmentettünk a fiúktól, called Ottó! *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése