2012. március 31., szombat

Hipphopp..jön.!

Ruhát válogattam,
de fotó lett belőle!
Hát, meg kell mondanom, sűrűn cselekménymentes hetem volt. xD
Hétfőn pár doga, vagy felelés (?), aztán csak az unatkozás. Persze a suliban Barbival elvoltunk, mert kerestük néha Ottót, aki rejtélyes módon elhagyta magát(?) meg a ruháját is. xd ( a büfében találta meg Barbi. o.o) Aztán a fiúk megint csak randalíroztak egy sort- most éppen egymást tették tönkre. Kicsi a rakást csináltak minden szünetben! Poor guys. :D Délután sor került a NevtannaL (ismertebb nevén banya) egy érdekes kis beszélgetésre, és mivel túléltük (a szobatársaimmal) lementünk az udvarra a fiúkhoz beszélgetni!
Kedd:Eltelt a nap, lassan, de biztosan.Aztán Gerdával meg Zsófival kimentünk a városba, ittunk 2x Sheak-et, meg vettem egy új cipőt, virágosat! *-* Ideje becsajosodnom, vagy mi. xD Aztán egy fotózás a mekiWCben, és mentem is tornára :)
Szerdaaa: Hát, nem igazán emlékszem, csak arra, hogy filmet néztem, ésés.. olyan szomorú volt. Nézzétek meg ti is! :D ( If only- Bárcsak ) I love it! Végén sírtam vagy 5 percig és Gerda kinevetett, mert szerinte cuki ahogy sírtam. Totálisan. -.-
Security and the BAD! xD
Barbival csináltuk, we love pezsgő! :)


Independence szobor, made by 9.a :D
Csütörtök: Elmentem a fiúkkal, meg Gerdával & Esztivel a Galiba, és ott csocsóztunk. Ott volt Blöki is, szóval tök szupi, mert együtt mentünk vissza a kolihoz! Utána meg beszélgettünk egy csomót, meg gitározott(!) nekem. És szerintem nagyon cool volt! :D Bár nekem mi nem lenne az?! :p Írtam is a bandájának egy dalszöveget úgy félig-meddig, de nem jó. Így mondta Krisztián, hogy vigyem le, mert majd kijavítja..hát nagyon cukesz, de szerintem, nem fogom megmutatni neki. Nem írok annyira jól. Pff. Egyébként a suliban az osztályunk szintén elvolt, és amíg rendkívüli tanári megbeszélés volt ( diáknap miatt) addig mi csináltunk Lilcsából apácát, meg szabadságszobrot! xD Másnap meg ez a jó leányka Security Guard volt :D Adta nagyon, hmm.. 9.A.. alap ;)
Love you :)
Úúú. meg az egyetlen és legnagyobb NYALIGÁTORRAL! (alias Csibrik Bianka) csináltunk pár fotót..végre közös kép! :D Yeee! Love you sweety! ;) Na akkor lépjünk tovább! :)
Péntek-TEK-TEK-TEK!:
Ugyebár diáknapos megnyitó- bemutatkozás volt :) Bár ez másik bejegyzésnél kerül közszemlére ;) A hetedik óra nem volt megtartva, így Rebivel felrohantunk a nagybuszmegbe, és felszálltunk a buszra(ki gondolta volna xd)! És volt ülőhelyünk! Tudjátok, hogy mekkora c s o d a ez?! :D Még jó hogy odaértünk időben, mert szakadt(!) az eső egy pár perccel a buszra szállás után! O.o Út közben olvasgattuk a SZEG-es újságokat, és szakadtunk a sok poénon! Wááh :D Után gyorsban rohantam fuvolára, ahol kaptam egy új darabot, aztán átballagtam a kínkamrába ( szolfézs ), és felpattantam egy buszra. Irány a néptánc! Úgy volt, hogy párt választunk, de a sok hiányzó miatt még véletlenül sem választottunk! Jajjjajj.. pedig lebeszéltem Blökivel, hogy lehetek-e a kettes párja! És igent mondott! Wii :D Olyan jó volt vele táncolni :$ *-* Sőt, rekordot döntöttem, mert 2x voltam vele. Congratulation to me! ;) Hát..valahogy hazavergődtem ( Kiky anyukája hozott) és bedőltem 11-kor az ágyikóba! Bye-bye...ennyi lenne. Ha valamit kihagytam, szólni fogok! ;)
Pusszantás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése