2012. március 15., csütörtök

Rágógumi + Ketchup

Szerdaaa! :) Soha nem hittem volna, hogy ennyire örülök egy szerdának! De igen, éljen, már tegnap ( mivel tegnap volt szerda) hazajöttem!  Mert, ma 15.-e, szóval nincs tanítás(!!) és 4 napos szünet! ^^ Na, akkor úgy gondolom mesélek; :D
Vasárnap: Jó volt visszamenni, mert ugye múlthéten betegecske lettem! -.- Mindenkinek tetszett az új hajam *-*, bár voltak páran ( najó, a többség ) akik siratták a hosszú hajam! Sebaj, majd visszanő! Meg örültem, hogy végre látom Gerdát, és Zsófit! :)
Hétfő: öö.. nem is igazán tudom, hogy mi volt! xD Gyorsan felejtek. De angolon ( a kémia laborban voltunk) nem kellett megírnom a 2 dolgozatot! Fuckyeah. ;) Egyébként találtam egy kémcsövet, amiben egy cetli volt ezzel a felirattal; "Szabadítsd ki Vilit! ". Hát, gondoltam, okcső..legyél szabad, és kiszedtem valahogyan belőle - közben azon voltam, hogy Sz. meg  ne lássa, hogy nem az anyagra koncentrálok. xD Írtam egy üzit, hogy megmentettem, és visszaraktam az őt megillető helyére..-> a kémcsőbe. :) Szegény Rebeka felelt, és egyest kapott! De milyen jogon?!?! Szerintem tök ügyes, és perfect angolos.. de áh Sz. túl gonosz vele! Nem érdemli meg!!  Jah, és Fly visszajött a suliba... totál sötétség van! Senki nem ért semmit. >.< Jah, és Rebi tök cuki volt, mert megkérdezte, hogy jobban vagyok-e! :)) 
Kedd: Hétfő délután bemásoltam a kémia anyagot, és úgy nagyjából tanulgattam... erre kedd első órájában ki felel kémiából?!?! Hát, igen. Én. De végülis 5-ös lett, csak néha azt sem értettem, hogy én mit mondok! >.< A többi óra eltelt, föcin Bernáth leüvöltötte az osztályt, szóval viszonylag k u s s volt. Szabi felelt, és hát azon kívül hogy egyest kapott, mi jót nevettünk rajta.
Szabi: A meleg levegő amikor felmelegszik felszáll, és ha lehűl, lezuhan.
Bernáth: Mért, láttál már zuhanó felhőt? xDD
Fizikán Barabás, próbálta megértetni velünk a dinamikát, és nem lehülyézni minket. Bár így is láttam, hogy röhögött rajtunk! O.o  Pedig mi Barbival tényleg figyeltünk! Legalábbis addig amíg nem nyomdáztunk össze mindent. :) Szünetben sikerült Barabástól körzőt szereznünk föcire *-* Szeretjüük Barabáást! Életem értelme..a kedvenc tanárom! xD Nagyon bírom amikor a csöves sapijában kint áll az úton, mi meg köszönünk neki, és ő hatásszünettel, de visszaköszön egy " Viszlát!"-ot. :$ 
Irodalmon TZ-t írtunk a B i b l i á b ó l ! :) Egy hibám lesz csak benne, és szerintem a fogalmazás a végén- Biblia fontossága Európában- nagyon jóra sikeredett. Majd meglátom mi sül ki belőle! :) Egész jó volt a napom- nem volt angol, juhhú-  de délután jött a feketeleves. :( A nevelőtanárunkat, Guba Juditot, elvették tőlünk és az AJTP-sek kapták meg! Mi meg egy gonosz, vén banyát,( szerteágazó vörös kígyókkal a fején) kaptunk. Annyira elviselhetetlen, nem tudom, de valamiért, nagyoooon ellenszenves. Csak kétszer beszéltem vele, de már meguntam őt. És ráadásul azt akarja, rakjak rendet a polcomon! Na de ott (kivételesen) rend volt! -.- Ááá... remélem nem marad sokáig, én Gubát akarom visszakapni! Vele lehetett beszélni, meg cuki volt, és fiatal.. na de ő? Inkább vonulok remeteségbe, mint hogysem Vele beszélgessek. Még jó hogy nincs tanszobám! :)
Szerda: Naháát... utolsó nap a suliból- legalábbis a héten. Egész nap - kivéve angol- Barbi mellett ültem. Hihii :D Törin próbáltunk bekapni egy rágót, úgy hogy ofő ne vegye észre... ráadásul zöld(!!) lett a nyelvünk a chewing gum-tól. xDD Az ünnepség nagyon, unalmas volt. -.- Nem, egyébként ügyesek voltak a fellépők, csak nem tudtuk mikor van vége a műsornak, így mindenki ( nagyjából 800 diák, mert a fél suli elment egy emlékfutásra ) különböző ütemekben tapsolt. Fuhh. :)
Francián meghallgattunk pár dalt: Je t'aime és az én nagy kedvencemet, Jessy Matador- Allez Ola Olé ;). Irodalom előtt Gábor ünneplő nadrágban breakelt(!!) az osztályban, Zsolti és Csabi rájöttek hogy a cipőjük fekete talpával(?) csíkot lehet húzni, így tiszta csík lett a padlónk. A többi fiú üvöltött és röhögött. A lányok meg diszkréten beszélgettek, és próbáltak kitérni a repdeső alufólia-galacsinok elől! És mi Barbival mindezt kameráztuk... Szóval egy átlagos óra előtti szünet! xD Csináltunk képeket is Barbival, és fúú, már nagyon várom hogy elmehessek hozzá Wiizni. Nagyon szeretem Barbiit! :)
Gábor Irodalom órán (!!) ketchupot evett, és óra végére hozzánk került. ( elől ülünk Barbival..Gábor mellett.) Mi meg képeket és videókat küldözgettünk! :) Szóval, csak egy átlagos nap a suliban, a 9.a-ban..és utána hazajöttem! :)^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése