2012. március 17., szombat

gyáá, holnap verseny!

ilyent csinálok majd a zöldségekből! :p
Na igen, még egy pompon verseny! Bahh. Már néha elegem van belőle, bár mindenki oda-meg vissza van tőle. Ráadásul le is vagyok sérülve!! Annyira fáj a hátam , hogy az iszonyat, ma egy emelést se tudtam megcsinálni. :( So...fool.
Egyébként nagyon shiny volt az idő és a sun sütött ezerrel! =) Hála az égnek! Végre tavasz, yeee!
Egész nap kint voltam a tesókkal az udvaron, játszottunk.. bár Samu bedurvult és pár harapásnyom is van a felkaromon. O.o Ki érti a kicsiket? xD Meg megkezdődött az ültetéssorozat, szóval hagyma- retek-zeller-répa-krumpli-borsó és ki tudja még mit ültettem. :) Luccával tök jót sétáltunk, jó volt végre nem "fél órára" látni egymást! Egyébként Barbival hivatalosan is investigadoras lettünk! ;) Nyomozni fogunk, hűű de izgi, de ez titok, pssszt! Jajj, és fúúú hétfőn reggel fogok visszamenni koliba! Remélem nem lesz baj, mert a formalitásokat nem intéztem ez az új nevelőtanárral.
Na , mentem is, mert tanulok, bepakolok, hajat mosok ( pedig nem kéne ), meg még ki tudja mit csinálok... és kevés az idő!
Az időről jut eszembe, a film..wááh, nagyon durva volt. Részletek később! ^^

Mood= quicky O.o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése