2012. március 25., vasárnap

Interesting News;

Namármost!, akkor csapjunk bele!
A hét egész jól telt el, azon kívül, hogy suliköröket futottunk! Bahh.. nagyon fárasztó. Ráadásul hétfőn mentem vissza, ami nagyon jó volt, de álmos voltam! xD Ááá, és 5-ös lett az angol levelem! I'm so clever. xD I'm just kidding. :) Aztán egy doga itt, egy felelés ott! És hop, mindjárt vége is a hétnek! Nonesz nem volt suliban, mert síelni ment, Szabi meg spanyolországba nyaralni! *-* Aki megteheti! DÉs Koncsi se volt elérhető, mert Bukarestbe ment töltöttkáposztát főzni O.o Hogy minek, Senki sem tudja. De. kiderült hogy ki az osztályfőnök helyettesünk- mert Koncsi nem akarta elmondani!- tátátááám.. Barabás! ^^ :) Úúú de jó nekünk, csak nem szeret minket. :( Aztán, a fiúk megőrültek a héten. Gábor és mások páran szétverték Dodó esernyőjét (!), majd a huzatát Gábor a nyakába akasztotta, és rohant a folyosón, hogy ő tud repülni (?). Nagyon gyerekesek... sőt mi több, lyukat vertek a falba, hogy kijussanak (?) a folyosóra. NoComment. És mostmár biztos /100% /, hogy nem megyünk osztálykirándulásra! Bár ha mennénk, akkor sem tudnék, mert néptáncgála van! Hjajj!
Egyébként szombaton is volt suli, és én meg korán mentem fel.. :S Majdnem kaptam egy 5-öst angolból! Csak annyi hiányzott, hogy got! Gyááá, elszúrtam. xD Sz. meg ki  is röhögött! --"
Szerintem ennyi =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése