2012. július 2., hétfő

1 : Facebook vagy Myvip? Facebook
2 : Van e testvérem? igen, 3 is =)
3 : Szerelmes vagyok? NEM.
4 : Tetszik most valaki? Nem, és remélem jó darabig nem is fog.
5 : Kapcsolatban vagyok? Persze... :) Magammal ˇ^
6 : Boldog vagyok? Teljesen, meg van mindenem
7 : Csalódtam már valakiben? Talán...volt már párszor ilyen velem
8 : Volt már lelkiismeretfurdalásom? Elég gyakran
9 : Kedvenc számom? a 2, a 12, a 22.. :) 222 :D10 : Kedvenc színem? kék minden árnyalata és a lila. De én szivárvány őrült vagyok :D
11 : Milyen zenét hallgattam utoljára? úú.. tegnap este lefekvés előtt.. szerintem a Jedwards- Waterline-t :)
12 : Mi a kedvenc gyümölcsöm? Ezen még sosem gondolkodtam, de ha mindenképpen kell 1-et mondani akkor: alma. ( nem valami kreatív xd)
13 : Elégedett vagyok magammal? Sokszor nem. Mindig találok valamit...de meg kéne változtatnom a gondolkodásmódomat.
14 : Kedvenc helyem? Mindegy, csak hüvi legyen ott, és jól el legyen dugva a külvilág elől, és legye ott sok könyv!
15 : Van piercingem? nincs
16 : Van tetkóm? nincs, nem is lesz
17 : Tél vagy nyár? inkább a Tél
18 : Tavasz vagy ősz? Tavasz :)
19 : Van olyan ember akit utálok? Nincs nem utálok senkit :D
20 : Milyen színű a szemem? színváltós kék!
21 : Mi a hobbim? olvasás, írás, kreatívkodás, cheerleadering, és filozofálás. :P
22 : Mi a kedvenc mesém? Pán Péter és a Kishableány
23 : Dohányzom? nem
24 : Milyen színű a hajam? szőke és vannak benne barnás árnyalatok
25 : Mikor van a névnapom? szeptember 2.-a :D
26 : Mikor van a születésnapom? Május 22. (mondom hogy a 2-es  a kedvenc számom )
27 : Melyik a kedvenc energiaitalom? nem igazán szoktam inni.
28 : Van házi állatom? kutyus- Nyafi
29 : Kedvenc film? áá.. mindent megnézek ami rajzfilm, romantikus és vígjáték. a mostani kedvencem a : The Switch :) De ez gyorsan változik
30 : Féltékeny típus vagyok? olykor olykor
31 : Haragtartó vagyok? Nem.. próbálok hamar kibékülni
32 : Legjobb barátnőim neve? Barbi, Luca <3
33 : A saját hajszínem mellett tetszik még a : fekete és a szivárványos hajvég :3
34 : Milyen színű telefonom van? fekete
35 : Kedvenc parfümöm neve? valami virágos.. :D
36 : Kedvenc mesehősöm neve? Micimackó :3
37 : Kedvenc édességem? Csoki.. xd igazából a sütik.
38 : Van valami betegségem?  nincs , nem is akarom! szemüvegem van.
39 : Kedven italom? passz
40 : Kedvenc ételem? saláták
41 : Babonás vagyok? nem
42 : Mi jellemez a legjobban? törődő, lelkis, hiperaktív, kistündér
43 : Voltam már külföldön? igen, majd most is megyek 
44 : Mi a kedvenc tantárgyam? Angol, Irodalom, Föci
45 : Milyen színű a tolltartóm? Színes, kis űrlényfiggurákkal
46 : Szeretem az ékszereket? csak a karkötőket
47 : Kedvenc éttermem? Meki?? xd
48 :Tettem már olyant mérgembe amit megbántam? talán.. én a csúnyabeszédre gondolok
49 : Hogy hívják a kutyámat? Nyafi :D
50 : Milyen fajta kutyám van? puli keverék
51 : Kedvenc márkáim? Converse , F&F
52 : Milyen filmet néztem utoljára? The Switch
53 : Milyen sorozatot néztem utoljára? Gossip Girl
54 :Most nézek valamilyen sorozatot vagy filmet? perpill? nem.
55 : Melyik a kedvenc TV csatornád? Nickelodeon
56 : Mit csinálok most? hát éppen ezt töltögetem.
57 : Mitől félek? A cápáktól.. meg attól hogy egyedül maradok
58 : Telefonról is facebookozok? nem, fölösleges
59 : Laza vagy elegáns vagyok? Lazaaa
60 : Van olyan barátom akit külföldön ismertem meg? olyan nincs, de külföldiek vannak
62 : Ki/kik ők? Mariana és Alexander
63 : Fogok még velük találkozni? remélem
64 : Kedvenc virágom? rózsa
65 : Kedvenc fiú nevem? nem tudom, sok minden tetszik
66 : Kedvenc lány nevem? Aylin.. ja hogy magyar kell? ..Tina

67 : Milyen embereket ítélek el? akik dohányoznak, féktelenül dorbézolnak, és azt hiszik h*lye liba vagyok
68 : Szeretem a horror filmeket? NEEEM
69 : Melyik a kedvenc ünnepem? a szülinapom :$
70 : Ért már olyan tragédia amit sose felejtek el? aha..álmodtam egyszer egy nagyon szörnyűt :(
71 : Voltam már kórházban? amikor még kisebb voltam
72 : Hányszor? egyszer
73 : Minden nap iszok kávét? soha.
74 : Kedvenc zeném? mindenféle, kivéve a metál és a hard rock
75 : A külső vagy a belső számít nekem? mindenképp a belső, de legyen a külső is előnyös
76 : Mi leszek ha nagy leszek? cserebogár :3  még fogalmam sincs- én író vagy színésznő akarok lenni
77: Legjobb lány barátom/barátaim: Luca, Barbi,  D. :D
78 : Várom a nyarat? háát..most is az van, nem? :P
79 : Szoktam káromkodni? nem. próbálok figyelni rá, hogy ne tegyem.
80 : Szoktam sminkelni? ritkán
81 : Legjobb fiú barátom/barátaim: Kristóf, Ede, D.
82 : Szerintem mi a legjobb a nyárba? hát biztos nem a meleg. elég uncsi a nyár..
83 : Szerintem mi a legjobb a télben? a hó, és hogy nincsenek szúnyogok!
84 : Van olyan hobbi amire járni akarok - öö..szertorna.
85 : Játszok vagy játszottam már valamilyen hangszeren? fuvola
86 : Jártam vagy járok e valamilyen táncra? néptánc, pompon, balett, aerobik, hiphopp
88 : Hiszek a világvégében?Nem.  HÜ-LYE-SÉG!
89 : Rúzs vagy Szájfény? szájfény
90 : Meddig szoktam aludni? 10ig
91 : Mikor szoktam aludni menni? 12 körül
92 : Milyen színű pulcsi van rajtam? fekete
93 : Milyen színű nadrág van rajtam? kék
94 : Van a szobába növényem? nincs
95 : Mit csináltam nagy részben ma? aludtam, filmeztem, olvastam
96 : Hosszú vagy rövid hajam van? hosszú
97 : Milyen színű a falam? kék
98 : Kiről van poszter a falamon? rajzaim, családtagok, HM, és lesz még 1D meg BTR :D
99 : Ütöttem e már meg valakit? aham 
100 : Hány óra van most? 19:12 ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése