2012. július 2., hétfő

European Championship

Igen, végre vége! Vége annak, hogy ..ja ..a versenyek van vége. Ugye vasárnap került megrendezésre az Európa-Bajnokság Léván, és A pimasz csajok és a Bad girls is ment. Reggel 5-kor (!!) indultunk..Mégis hogy képzelik ezt?!?! Alig tudtam felkelni, és útközben is majd-majd aludtam el. Fuhh. Valahol a szlovák határ előtt megálltunk egy rövid pisiszünetre (inkább hosszabb lett, mert a férfi mosdóban is sorban álltunk!). Amikor megérkeztünk Lévára, ott várnunk kellett egy fél órát, mert csak 9-kor volt kapunyitás. És már akkor is eget rengető hőség volt! Beértünk a stadionba, és ott a pimasz csajok rögtön öltözni kezdtek, mert első fellépők voltak! Én meg addig P. keze alá feküdtem, és megmasszírozta a hátamat! Közben elbeszélgettünk erről-arról. :) És nagyon jól masszíroz! Szegénykét kezdtem sajnálni a nap vége felé, mert az egész csapaton és szülő gárdán végigment. Sőt, elfelejtett engem, így lóg nekem egy teljes-masszás kúrával! Be fogom hajtani ;D
A gyöngyösiek után mi is készülődtünk mert 11 körül kerültünk sorra. Addig meg egy mini defibrilátorral ücsörögtem a széken. xd ( Az ellazítja meg mozgatja az izmokat- amik nagyon fájtak történetesen.)
Miután végeztünk elmentünk a VÁRba. Aha, nagyon érdekes volt. De komolyan! Először azt hittem, dög uncsi lesz, meg baromira fájt a lábam.- alig tudtam menni, de a múzeum része érdekes volt. Kár hogy nem tudok Szlovákul! xd Viszont P.-vel beszélgettem egy csomót, meg ketten maradtunk utoljára, és sok mindent megbeszéltünk. Én leragadtam a Prágai-Tavasz videóinál. :)
Utána megjártuk a TESCO-t is, és vettem szlovák csokit, amit atomjaira olvadt abban a hőségben! Meg használhattam P. távcsövét, és kukkoltam a motoros csávókat (-.-).xD
Izgulva ( avagy majdnem izgulva) ültünk a színpadon az eredményhirdetés alatt.  A Pimasz csajok II.-ak , mi pedig I.-k lettünk, vagyis European Winner! :) Szerintem a gyöngyösiek is megérdemelhették volna, mert nagyon jók voltak!! Valószínűleg a zsűrinek nincs szeme- pedig Zsámboki Marcell is ott volt. :D
Hazafele csak 6 körül indultunk, mert a buszosnak pihenő ideje volt, de az időt elmúlattuk. Legalábbis egyrésze, mert amíg a gyöngyösiek, a szülők, Balázs és P. locsolkodtak, addig mi Szilvivel csapatmegbeszélést tartottunk. Hát elkellet már, mert így mindent tisztáztunk :)
Az úton Virág, Domi és Nonó társaságában voltam , na meg P. is ott volt, mert Virit masszírozta, aki majdnem elaludt. :) Meg én etettem meg sütivel! :D Végigolvastam egy újságot, meg beszélgettünk és vagy pár percre biztosan elbóbiskoltam :D
Nagyon jó volt a verseny, meg a társaság is :) Csak nem hallottam Kittit, ahogy a SpongyaBobKockanadrágot énekli angolul. :D
Az angolról jut eszembe, nem meséltem a cousin-jaimról ^^
Következő post :)
Besooos :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése