2012. július 23., hétfő

tombol a nyár- én nyugodt vagyok?!;

Sziasztok!
Felhívom a figyelmeteket, attól, hogy nyár van, még nem kell elfelejteni egymást! Igazából csak azt nem szeretem a nyárban, hogy ilyenkor mindenki kikapcsol ( ami okés, mert kell egy kis pihenés ), na de ennyire elfajulnak a dolgok?! Annyira, hogy szinte- sziinte!- senkivel nem beszélek. Mindenki el van tűnve, senkiről semmi hír, még a facebook sem pörög , mint ahogy szokott. Kihalt minden, akárcsak a falvak a régi western filmekben!
Néha elkezdtem azon gondolkodni, hogy az osztálytársaim vajon tényleg elvannak a saját dolgaikkal, vagy csak engem nem hívnak sehova? Nem tudom. Néha még mindig különcnek érzem magam, amiatt hogy későn csatlakoztam a "bandához". Párszor végig szoktam pörgetni a facebook oldalukat, hogy nagyjából tudjam mi történik velük. Nem mintha nyomoznék, vagy féltékeny vagy akármi lennék! :) Csak jobban érzem magam tőle, hogy tudom, hogy vannak. Így találtam rá Orsira. Nagyon szeretem őt, igazi tünemény, és szép, és okos, szóval MINDEN ami jó! És nemrégiben (jó hónapokkal ezelőtt), volt a szülinapja.. mindenkinek visszaírt egy köszit, vagy lájkolta. Az enyém, ott áll árván, érintetlenül. Biztos véletlen hogy kihagyta. Valóban? Vagy csak én akarom ezt hinni. A másik Rebeka. Igen, névrokonok vagyunk- és nem zavar- és igen, ő volt az akivel "blogháborúba" kezdtem. És a napokban jöttem rá egy fontos dologra. ( hála a vasárnapi prédikációnak ). Meg kell neki köszönnöm, hogy egyes dolgokra felnyitotta a szemem, pl. arra, hogy talán én voltam féltékeny, és nem ő. Meg a maga módján ő is különböző egyéniség, akárcsak emberek milliói szerte a világon. És szerintem ez valami jel, hogy nekünk kettőnknek találkozni kellett. Számtalanszor megfordult már a fejemben, hogy vajon mindketten felszínesen viselkedünk egymással, jópofizunk, persze segítünk egymásnak, hogy utána hátba szúrjuk  egymást és pletyizzünk? Fura. Mert hallottam. Remélem, egyszer túlteszünk ezen, sőt, már az ősz kezdete elfeledteti ezt, és igazi barátok lehetünk!
Egyébként én elég nyugisan töltöm a nyári napokat!
Tegnap lett kész az új szobám; lila színű lett. És nekem nagyon tetszik! :) Meg a húgomé is ki lett festve, szóval vasárnap bútorokat tologattunk, meg takarítottunk!
Egy dal ami nem megy ki a fejemből ( a rapp része wooow!):
Don't run away

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése