2012. július 27., péntek

kiborulva.

Már kezd az agyamra menni a semmittevés. Imádok olvasni, és a könyveim is elfogytak. Egy rakat filmet megnéztem már, és hála Lucnak, még meg is fogok ugyanennyit nézni! =)
De néha, csak ülök a szobámban, kergetem a rohadt szúnyogokat (inkább este), veszekszek a húgommal-mert nem adja oda a telefonját játszani! És nagyjából ennyi. Ja, meg próbálom magam jégkrémnek, mirelit borsónak vagy jéghegynek képzelni, mert odaizzadok az ágyhoz! xd
Hiányzik már az osztályom, a lányok, Nonesz, Lilcsa, Heni, Orsi, meg Barbi.^^ Alig várom hogy végre itt aludjon!
Jajj, és amiért most általánosságban koptatom a padlót, mert a lehangoltságtól a vidámság mércém a betont verdesi, azaz, hogy igent mondtam a néptáncra. Minden évben megrendezik a Gyöngy fesztivált, amikor a világ tájairól néptánccsoportok jönnek ide, bemutatva egy gálát, és a saját táncukat. Ez nagy dolog mert a mi táncsulinknak most engedik meg először, hogy részt vegyen rajta. Wááhoov! De engem nem érdekel annyira, részben azért, mert kimaradtam a táborból, másodrészt, mert már nem tartozom oda! Akárki mondjon  akármit! És én tipikus az az ember vagyok, aki képtelen nemet mondani. Hát ilyenkor megszívom de rendesen. Ez van.
Ma péntek. Eddig megnéztem angolul a Sabrina Down Under-t, és twitterezek. Hmm..izgi mi? xd Apukám dolgzik 2 munkással a kerítésünkön (mármint nem rajta, hanem azt csinálják!), és most bent ebédelnek! De basszus, lehetne haladni?! Én majd éhen veszek...ezek meg lent sörözgetnek meg traccsolnak. És ugyebár illetlenség lenne lemenni és nyavalyogni..na. What can I do? -.- I hate this situation. so much.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése