2012. július 13., péntek

Helyzetjelentés;

Sajnálom már megint, hogy nem írtam. Tiszta poén, de ezt a szót, mostanában annyit használom. Valmit nagyon őszintén, de van mire csak úgy rámondom. ( ez őszinte!!) Mert annyire el vagyok foglalva, hogy szinte azt érzem, nincs semmire időm. Pedig ha jobban meggondolom, lenne. ^^
Szöcskink :)
Na vágjunk bele. :)
Elutaztam szerdán, mentünk Erdélybe a rokonokhoz, mert E.néninek esküvője volt. Ezt két dologból furcsálltam; 1. Ilyen gyorsan? 2. Miért nem tudta későbbre rakni?
És azért akadt fent a szemem az utóbbi kérdésnél, mert pont akkor volt az esküvő, mint a néptánctábor. :( És így nem tudtam elmenni, talán lehet, hogy az utolsó táboromba. Köszi E.néni! -.-
DE semmi baj, túléltem! xd Megérkeztünk Brassóba, ott elvoltunk, sétálgattunk, anyummal vásároltunk pár cuccot. :) Meg a mámát kellett elviselni. Amúgy aranyos, meg szeretem (félre ne értsétek) ;), de kivasalta anyukám nem vasalható (!) ruháját. És 2 nappal az esküvő előtt egy bazinagy folt volt rajta! Utána még ne állt feljebb. Rö-he-jes :D
unokatesós :)
Az esküvő egész jó volt, megismerkedtem Esztivel, Andival és Hubával. xd Ja, meg két fiúval; Hunor és Magor. ( egyre jobb nevek. :P ) Rájuk azt hittem hogy ikrek, de nem. :O
Koszorúslány voltam, az uncsikkal. Táncoltam egy csomót, meg sétálgattunk este, kajálni nem kajáltunk, valahogy nem fért belénk semmi. Ja, és utána egy hotelban aludtunk! ^^ Nagyon király volt. Meg Eszterrel üldöztünk egy cuki pincérfiút! :)
Másnap, miután a végtagjainkat meg bírtuk erőltetni egy picit,( én legalábbis arra keltem, hogy Emma kopog az ajtón), elmentünk E.néni nyaralójába. Ott miccset (román eredetű kaja, 2féle húsból grillezve. nyammii) sütöttünk, meg játszadoztunk. Emmával fogtunk egy GrasshopperT, és Szöcskinek nevezete el, de megsérült és rózsaszirmokból  ágyat csinált neki, meg házat ágakból. Ja, és bébi csigákat gyűjtöttünk, miközben a húgom rejtélyesen eltűnt Hubával. xdd Képzelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése