2012. december 31., hétfő

wish list;

Rengeteg dolgon szeretnék változtatni, most hogy új évet kezdek! Nem, nem azért kezdem meg a változásokat, mert új év lesz, hanem azért, mert már folyamatban vannak, és szükségesnek érzem a továbbiakat is.
Először is: a barátaimmal sokkal több időt töltök, mert tudom, hogy nem lehetek velük örökké, de minden percet ki kell élvezni.
Másodszor: kevesebbet eszek, többet mozgok, és megpróbálok fogyni.
Harmadszor: megnövesztem a hajam a csípőmig, és stílust változtatok.
Negyedszer: Nem kaparom a homlokom
Ötödször: mostmár komolyan abbahagyom a körömrágást.
Hatodszor:Leírok minden fontos eseményt, akár jó akár rossz.
Hetedszer: Táncolok, táncolok, nyújtok, tanítok!!
Nyolcadszor: Pénzt gyűjtök és dolgozok.
Kilencedszer: Jó jegyeket szerzek
Tizedszer: Jó barát leszek, aki mindig segít, akit bármikor meg lehet keresni valamilyen gonddal, kedves leszek és türelmes, nem fogok soha senkinek sem hazudni (bár ezt eddig se csináltam), nem linkeskedek, nem leszek beképzelt, és megválok az egómtól! Bocsánatot kérek mindenkitől, akit megbántottam. :) Jaaa.. és írok Bakancslistát és befejezem a novellám, a és végül persze: TÖBBET BLOGOLOK! :D
Tíz + egy: akik nem hajlandóak kitartani mellettem, és foglalkozni velem, vagy értékelni a barátságomat, nem fognak érdekelni. Gondoljanak akármit, én- én maradok. Egyszerűen Rebus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése