2012. december 8., szombat

here I am

Rise of the Guardians
Nos, nincs mentség arra amit tettem! Eddig is keveset írtam...na de a november! Kész katasztrófa még rám nézve is. Remélem mostmár meg lesztek elégedve írásommal, mert igyekszem! :)
Talán egy dolgot fel tudok hozni mentségemre: az időt. Annyira nem volt semmire sem időm, rengeteg doga, a tanárok szadomazói tehetségének kimeríthetetlen tárlatai, és leginkább önmagam keresése.
Mostanában, nem vagyok benne biztos, hogy én, én aki eddig mindig jó volt. JÓ vagyok-e? Vagy hogy hova tartozom. Állok a világban és az meg mint a körhinta, vagy a kerék, forog körülöttem, én meg semmit nem tudok tenni. Haha, akkor szerintem kiakadtam. De már kezdek mindent máskén tlátni, meg ne ijedjetek, tök átlagos vagyok még most is, csak egy két változtatás van folyamatban.
A jegyeim okésak, bár infoból rám fér a tanulás és javítás. Rengeteg TZ és röpdoga- de ez érthető. :D A tanárok mindig a félév előtt jönnek rá, hogy nincs egy jegyünk sem! xD
Voltam moziban is kétszer, Lucával és Gáborral. "Rise of the Guardians"- a kedvenc mesém. Érdemes megnézni! Mit mondjak még?
Csalódtam jó pár emberben, és vesztettem el kapcsolatokat, DE az osztálytársaim mindig meglesznek nekem! Például most pénteken is olyan "megmentő-csapatot" hoztak létre értem, hogy sírás közben is nevettem, mennyire rendesek hozzám. ( a sztori nem publikus:))
Szóval...eléldegélek, meg várom a Karácsonyt, és nagyban gyártom az ajándékokat! ^^
Jut eszembe; HAPPY SANTA! Ugye volt nálatok a mikulás? Nálam 3x is...és hála ennek 5 kg-t tuti híztam. De belefér, hiszen ünnep és csoki és amúgy is, boldogsághormon!
Ma hossszú edzés volt, és új emeléstechnikát tanultunk. Aannyiraa király! :) Csak maradjon egyben a csapatunk.
De szerintem megyek, mert föcit tanulok (meglepi, ebből is TZ!-.- ) meg majd nézek egy filmet!
Csókpuszi xox
Jelentkezem nemsokára!;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése