2012. december 31., hétfő

inperfect

Annyira egy balek vagyok! Nem is tudom, miért, de talán csak úgy bennem van. Hogy elrontok mindent. Először is, nem sajnáltatom magam, mert tudom, hogy minden az én hibám. Kettő, iszonyúan beképzelt és önző és egyéb ilyen lehetek... aki állandóan a középpontban akar lenni, és egyáltalán nem szerény.Minden barátomat elvesztem magam körül, köztük K.-t is. Ráadásul nem érzem azt, hogy nekem vannak barátaim (3 embert leszámítva), mert az a barát, aki a bajban is barát. De sosem tudják hogy mi bánt engem, és megkérdezni sem kérdezik meg. Éljenek a szobatársas programok, abból sem lesz semmi. :/
Összevesztem anyával, de nagyon. Ma ugyebár SZILVESZTER lévén, mehettem volna Noszvajra osztálybuliba. De nem, nem egyek, mert eljátszottam minden esélyem, úgyhogy ki kell békülnöm vele.
Ráadásul beteg is lettem, állandóan tülkölök és fújom az orrom.. Hjajj, jó kis szilveszter lesz!
Amúgy meg nem értem, hogy sokan miért vannak úgy oda ezért a napért.? Oké, hogy holnaptól új év lesz, egy számmal többet írunk, de..? Semmi de. Nincsenek plusszok, csak mindenki azt hiszi, mivel új év van, új életet kezdhet mindent megváltoztathat- de miért nem tette meg eddig? Na..ez örök rejtély marad. xD
Még jó, hogy nekem itt van Luca és Gábor mert velük izgi lesz ez a nap.
Ja, és én nem fogok virslit enni! :D
Na, és amit komolyan gondolok, hogy jövőre sokkal többet fogok írni!:)
Csókpuszii xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése