2012. január 28., szombat

Remek kis szombat!;

Fuhh..... ma felkeltem és elmentem edzésre/pompon/! A művház már tökre fel van díszítve, mert este jótékonysági bál lesz, mert pénzt gyűjtünk arra, hogy ki tudjunk menni RIMINIbe..mert Európa Bajnokság lesz! ^^ Ami tök jó és szuperke...de pont akkor van az osztálykirándulás is! Á. Annyira el akarok menni Olaszországba, de nem akarom kihagyni az osztálykirándulást se, mert

  • lehet hogy többször nem megyünk
  • kihagytam a gólyatábort is, ezt nem akarom!!!
  • és mert akkor kihagynak egy csomó mindenből.
De hát, majd lesz, ami  lesz. Este meg fellépés lesz a bálon. Hááát...remélem jól fog menni, mert az új emeléseket is megcsináljuk! :D
Viszont most , vagyis ma... meg kell tanulnom mindent, mert holnap (magamat ismerve) semmi kedvem nem lesz hozzá. Már csak az angol van... :)
És még szülinapi ajándékot kell csinálnom valakinek, aki majdnem én vagyok! xĎ  /igen és ez az a hatalmas gondom, mert szerintem Rebi haragszik rám valamiért! Csak tudnám miért../

Jajjj ..és az én Szoncsimoncsimnak van egy blogja, nézzetek be hozzá; Szonii blogja
Köszipuszi..majd még megíírom hogy mi volt pénteken!!!! Áááááá nem hiszem el!!! <3 :$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése