2012. január 21., szombat

Ha szabad mondanom;

Hááhááá.. hétfőn nincs!!! suli :) Mert sííszünet van! Hát adhattak volna több napot is, de én ezzel is megelégszek. Mert ami szünet, az pihenéééés! =)
Egyébként Lucaa ma írja a központit, azt, amit én pontosan egy éve végigszenvedtem, csak én 22.-én írtam, ha jól emlékszek. HAJRÁ! Úgyis meg fogja tudni csinálni, mert ügyes ;)
Huhh, de hogy én mit nem röhögtem központi alatt, na az kész tudomány volt! =)
Ááááá N. olyan aranyos volt! Egész héten... egyszer fogócskáztunk is :$$ Nagyooon szeretem!! <3
Orsi szerint én nem vagyok szerelmes, de szerintem I-G-E-N!!! :D Csak jobban tudom!
Na és aztán ott van valami fülbemászó dallam is, amit Zsofka mutatott a héten, és végig, minden nap ez jár a fülemben, fejemben! Jah, és ittunk jegeskávét is vele! Jegeskávéé *-*
Nagyon jó hetem volt, egy kémiadogát leszámítva..de kijavítom!
Jah, és utolsó este, alig tudtunk aludni, mert Gerda (előtte Sipi ) rémtörténeteket meséltek. És mi pont a 408-as szobában vagyunk.... hujjujj... és este..12 és 1 között..amikor már minden "normális" kolis alszik... akkor csoszogásokat és ajtócsapkodásokat lehet hallani. Brrr. :S
A matektanárom nagyon kis cuki volt xD mindig velem poénkodik! Amúgy kitűnő lett a félévim *-* Pirospont nekem...és szerdán töriverseny :SS Pedig ez már vagy két hete elmaradt, és bíztam benne hogy nem lesz megtartva, de Katitól tökjó jegyzeteket kaptam, szóval tanulni fogok. És angolból egész héten szódogát írunk! :SS SZÓVAL.. hétvégén tuti tanulni fogok! :) Mint a kisangyal. [ Petite ange ]

És.... hétfőn megyek vissza a régi sulimba riogatni a kicsiket! ;)
Röviden ennyi volt... és ma vagyunk 4 hónaposak N.-nel! :DD Wíííííííí <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése