2012. január 28., szombat

Módosult dolgok;

Hello! :$
Hát ami azt illeti, tudom hogy baromi lusta vagyok arra, hogy rávegyem magam az írásra, pedig nagyon szeretem csinálni! (és ha kapok a chatbe valami véleményt akkor meg még pirulok is ) . Szóval, öö..csütörtökön szülői volt.. jah de még előtte; MÉG mindig nem tudtam megnézni a Derült égből fasírt-ot !! "_" Majd legközelebb. Na szóval, csütörtökön feljött anya... amikor vége lett a sulinak, Orsival , Korival, Dórival, meg Brigivel mentünk a buszmeg felé (én a kolihoz) és felhívtam anyut, hogy hozzon tejbegrízt *-*
Á..nagyon jó volt! Kaptam egy csomó kaját, komolyan olyan cukcsi, de most egyem meg?! Fogynom kéne... :S
Egész héten szódogát(!) írtunk angolból, minden nap! És ráadásul Sz. még most is feladott két A4-es lapot, kettes betűmérettel! Örülök! --" De legalább gyakorlok, mert menni szeretnék egy olyan angol versenyre, ahol , ha az első 10-be bekerülsz megkapod a szóbeli nyelvvizsgát! Ááá..mennyire jó lenne! Amúgy a kedvencem az angol, de néha annyira unom, és héten Sz. kijelentette hogy én képtelen vagyok magamtól megcsinálni bármit is... Köszi a bizalmat! :)
Valamelyik nap, Gerdával körmöt festettünk Solyának.. este 11kor! Fullextrás lett... :D  jajj és Eszti is fent aludt! *_* Jó volt! (Y)
Egyébként meg a n n y i r a szeretem az osztályomat! Kezdünk - elviekben- megjavulni! Hát hajrá! :"D Kicsit nagyon nehéz lesz... na meg pénteken körmöt festegettem a csajoknak! De annyira jó volt! <3
Másrészt, meg volt egy hatalmas gondom ami nem hagyott nyugodni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése