2012. január 1., vasárnap

nem bántam meg;

Már elmúlt hajnali fél négy is..és ma még nem aludtam semmit..vagy tegnap :S??

Nagyon jó volt Pesten!! :) Néztünk tűzijátékot is!! És ahol ültünk mellettem ült két srác, (egy szőke egy barna). A szőkének tök Edwardos frizuja volt így lett; EU. a barátját meg elneveztük Karival JU-nak :"D
Jajj és a hátam mögött ülő fiúk egész prédikáció alatt a hajam birizgálták, mondta anyu. És amikor 2012 lett,, konfettit dobáltak, olyan kis lövős izéből, és direkt rám szórták! És anyum elkezdi: Ne grimaszolj, mert a fiúk itt udvarolnak neked, te meg csúnyán nézel! >.<  Ejnye bejnye.. :) /és amikor vége lett az alkalomnak, akkor elment mellettem egy lila inges srác, és anyu mutogat hogy ő az aki nagyon nézett engem./  Na szépen vagyunk... bár nagyon aranyosak voltak a fiúk! ^^) 
De amúgy nagyon jó volt. Nem bántam meg, azt, hogy buli helyett inkább gyülibe mentem. Bár az elején puffogtam, de hiába.. :D
Érteni kell ezt..ja és elkezdtem gyűjteni a pénzt a gyülis táborra! Idén tuti  megyek!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése