2011. december 10., szombat

ismét egy hét eltelt;

És milyen őrültségekkel volt az tele! / és talán az elmúlt hetemet nem is meséltem el, mert nem volt időm rá/
Amit kiemelek ebben a hétben; az, hogy javítottam matekból-piros pont, nekem-, feleltem angolból (5-re, nagy nehezen de szerintem a tanárnő hátast dobott attól, hogy mennyi értelmetlenséget összezagyváltam, ráadásul angolul), már csak fizikából állok 4-re! :)
És kedden mikulás volt! :_D Nagyon jó vooolt! Már itthon vasárnap itt járt az őszapó, és boldogan mentem fel a koliba, azzal a tudattal, hogy végre a kezemben tudhatom kicsiny ajándékomat! Amire nem számítottam az az volt, hogy hétfőn, Gerda a kezembe nyomott egy aprócska szütyőt...olyan aranyos volt! *-* Köszönöm! És Zsófitól is kaptam csokit, meg Csizitől rénszarvast ami annyira cuuukiii *-*, és N.-től egy hóemberkét.^^ Én meg kiosztottam mindenkinek a mikulásokat, amiket vittem nekik. Ez volt kedden. Jajj, és a suliban Orsi húzott, tőle kaptam egy karkötőt, amin a nevem szerepelt, meg soook csokiit! A koliban pedig Laura volt az aki megajándékozott, egy olyan gyertyával, amit legszívesebben megennék. /Bár mondjuk volt egy kis problem , mert rossz pizzát rendeltünk a bulihoz! xD/ És ami a legjobb volt, hogy mások is örültek az ajándékaimnak, boldog voltam hogy örömet szerezhettem nekik, hiszen ez a lényege a karácsonynak. De ez nem azt jelenti, hogy csak ebben az időszakban adhatsz a másiknak... Hiszen, "Jobb adni, mint kapni" És az ad tiszta szívből, aki nem vár viszonzásul semmit. :)
Ami rossz volt a héten; kihagyott a tanár az iskolaújságból. :/ A cikk benne volt, amit Henivel írtunk, de a nevem nem volt sehol, csak az övé. Nagyon rosszul eset, hogy én is dolgoztam vele, de nem látja azt már senki. :( Viszont osztálytársam novellája benne volt, és még a hírlapba is bekerült! Én is szeretném ha nekem is ilyen jó lenne...de sajna még ahhoz gyakorolni kell! Gratulaa neki!! *_*
Szerdán pedig fent volt N. és nagyoon jól elvoltunk!!! :) Pénteken Ifire mentem, és Lillával is találkoztam, és mindent elmeséltem neki! <3
Már csak egy hét és 3 nap a suliból ésésés-----> SNeT!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése