2011. december 23., péntek

‎1. Teljes név: BélaRebekaRékaPatríciaBarbara :D
2. Lakhely: egy picike falucska
3. Szingli vagyok?: NEM :D <3
4. Kivel élek ? anyáéék
5. Szeretnék-e gyereket? igen..nagyon!
6. Mi lenne ha fiú lenne a gyerekem?(neve) passz, talán N. vagy tetszik még a ..a...hagyjuk--"
7. Mi lenne ha lány lenne a gyerekem?(neve) Ariel, Zselyke *-*
8. Kit öleltem meg utoljára? hugicááát
9. Kinek írtam szívet utoljára? Dobinak:D
10. Milka vagy Tibi ? milka
11. Csoki vagy Chips ? csokiscsipsz
12. Turórudi vagy Muffin ?muffin:D
13. Tetoválás vagy Piercing:  egyik sem.
14. Pisztácia vagy Kesudió: pisztácia, utána meg kesudió :)
15. X-faktor vagy Való világ ?semelyik
16. Szerelmes vagyok ? igennagyonagyon ^^
17. Voltam-e már viszonzatlanul szerelmes ? ugylátszik
18. Legjobb barátom/barátnőm : Lucca, Orsii, Lilcsa, Rebeka és Kristóf :)
19. Szerelmem : .. Tudjátok hogy N. az!
20. Szeretnék-e esküvőt ? még szép--VELE!
21. Hány gyereket szeretnék ?nemtudom 2?:D
22. Hiszek-e a fiú lány barátságban ?nagyonis
23. Mi akarok lenni ? ez-az:D leginkább cserebogár xĐ
24. Hobbim ?tánc, rajz, olvasás---> égessük le magunkat a Dobótéren a galambokkal xĐĐ
25. Legjobb verseny eredményem, mivel értem el ?  Bad Girls..<3 Pompon! ésés  csibéészke:D
26. Újra kezdeném az életem ? néha
27. Gondolkoztam már azon, hogy meg ölöm magam ? ...ez meg milyen kérdés? Nem vagyok hülye --"
28. Mikor van a szülinapom ? május 22 ;)
29.. Mikor van a névnapom ? szeptember 2. :D
30. Boldog vagyok ? is-is igen, minden bizonnyal!
31. Milyen színű nadrágot viselsz? fekete
32. Milyen zenét hallgatsz most? Geronimoo-Aura Dione <3*-* gigijojo lala hmm let's go Geronimoo!

33. Mit ettél utoljára? mézeskrémest ;]
34. Ha kréta lennél, milyen szín lennél? nemlennék kréta. de asszem kék .
35. Milyen az időjárás? havazik aztán esik az eső--"
36. Utolsó ember, akivel telefonon beszéltél? huhh..nem tudomm. szerintem anya volt az!
37. Első dolog, amit megnézel az ellenkező nemű embereken?szem*-*
38. Kedvenc üdítőd? teaa
39. Kedvenc alkoholos italod?:DDDD mostmivaan!??
40. Tél vagy nyár? mind2
41. Kedvenc kaja? sültkrumpliii, meg baconos husii:D
42. Utolsó film, amit láttál? Zookeeper :)
43. Kedvenc napod az évben?  minden hónap 21.e, és az amikor elkezdődik a tábor:D
44. El mersz valakit hívni randira?nemszokásomsenkitelhivnisehova:D
45. Milyen kulcstartód van? London-os ^^ nagyitól kaptam.
46. Ölelés vagy csók? mind2:D
47. Csokoládé vagy vanília?vaniiilia
48. Voltál már szerelmes?igen
49. Volt már csonttörésed?nem
50. Kedvenc szám:I day to remember - if it means a lot to you
51. Kedvenc zenei műfaj: ööö.. mindent meghallgatok, de inkább klasszikus
52. Rossz tulajdonság? hátaz van sok:D azthiszem talán túl naiv és lelkis vagyok:D
53. Mit változtatnál meg az életedben? semmit! Ha voltak is rossz emlékeim azok is a javamra váltak!
54. Kedvenc szín: KÉÉK! meg a lila és a zöld, meg egy icipicit a rózsaszín *-*
55. Vannak különleges barátaid? mindegyik barátom az(:
56. Most mire gondolsz? N.-re..hogy miért nem írt vissza tegnap óta :/
57. Csinosnak tartod magad?nemigazán
58. Rágod a körmeidet? igen sajnos. :/ de leszokok!
59. Akit most nagyon szeretnél látni? N.-t!!! <3
60. Van valami nagy-nagy titkod? nem nagy.. de van(:
61. Van valaki, akit most nagyon utálsz? nincs:D aki nemérdekel,azzal nem foglalkozok vele ugyhogy esélyem sincs rá hogy utáljam:D
62. Most tetszik valaki? igen:$$
63. Tudsz valakiről, aki beléd van zuhanva? nemhiszem:DDDD bár lehet, hogy a drága az :$$ x)
64. Volt olyan, hogy valakit megdobtál valamivel? volt xd
65. Mit tervezel holnapra? ESZEKALSZOK:D jah és olvasok...:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése