2011. december 30., péntek

Jégkrémeső a SZEGben ;)

Naszóval.. amivel adós vagyok!
Két héttel ezelőtt, pénteken kimentem a szünetben az aulába és látom, hogy majdnem minden diák kezében egy sárga izé van és azt eszik.Oo
Lilcsa erre mondta, hogy mindenki fog kapni...jégkrémet!! xĐ Télen... ez egész érdekes. Aztán bejött ofő egy zsákkal(!!) a kezében és elkezdte osztogatni a jégkrémeket. Sárga;ananászos. hmm... mindegy, végülis finom volt, azt hiszem, csak 3 ettem meg belőle! :) Hazajövök hétvégén és olvasom a CsipetCsapatban / a SZEGesek külön csoportja fészen/ hogy a suli 4200(!!!) db-ot kapott! HOGY MENNYIT?? :D Szóval, lesz mit eszegetnünk. Aztán múlthéten/utolsó tanítási hét/ hétfőn, kedden és szerdán is jégkrémet ettünk. Már ofő csak dobálta nekünk a tanári asztaltól... Egy fizika óra alatt, Nonesszal 8at ettünk! :)
Be kell valljam, a napi átlagos 6 jégkrémtől nemkicsit voltunk rosszul!
Angoltanár: Fogja be a száját és inkább nyaljon! xĐ
Jó szünet előtti napok voltak azok :) El tudnám viselni, és még azt mondják hogy Januárban is fogunk kapni! H á á á á ' p e r s s s z e e e :)
Ja; elkezdtem szertornára járni, ha nem mondtam volna =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése