2011. december 17., szombat

a hetem;

Valahogy úgy éreztem magam hétfő este, mint egy kilapított húscafat, amit ráadásul ki is rántottak tűzforró olajban. Totál lázas lettem, és ami még hiányzott; kedden angoldoga. --" Pff. Végülis lázasan és fejfájósan megírtam a dogát... 4-es lett! Már elegem van! Mindig egy vagy két pont kellene az 5-höz. Ájj..pedig ha jobban figyelek meg tudnám írni normálisan. Most angolból 4, 65-re állok, és még nem írta be a tanár az 5-ös feleletemet, amit be kellett volna.majd megkérdezem tőle! Matekból 4,71-re állok, ami 5ös! :D:D Már csak fizikából kell javítanom, a többit meg nem lerontanom. Jah és föciből TZ-t írtunk amit sikerült elrontanom a kornyikálásnak és a hangszereknek betudhatóan.--" /mert pont akkor kellett az aulában próbálni/ Remélem, belefér még az ötösbe. Nem akarom lerontani. N.-nel annyira jóban vagyunk, annyira szeretem meg minden! :D <3 wáááh*-*
És az osztályomat is nagyon szeretem..legjobb a 9.a ;)
Kedden voltam szertornán, Noncsimmal és király volt! ^^
....már csak 3 nap és vége a sulinak...nagyon kell már az a szünet*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése