2011. december 24., szombat

Merry Xmas!

Huhh..végre e l j ö t t az a nap, amit annyira vártam! Nem a sok ajándék miatt, hanem azért, mert ez egy fordulópont valahogyan.. innentől már nincs sok az év végéig, majd az újév első napjához. Különös, de ilyenkor mindig azt érzem, mint mikor kisgyerek voltam. ( nem mintha most már nagy lennék xdd); izgatottság, várakozás, öröm-hogy tetszik az ajándék amit én csináltam... ilyesmi.
A fészbuk egész nap attól volt hangos; hogy boldog karit, így úgy amúgy... :) Ami enm is baj, mert rettentő sok ember van, aki kedves és jót kívánt nekem is!  Én is kiírtam... xdd
Ma egész nap lustiztam, meg sütit sütöttünk az anyuval, meg ilyenek...jah és Karácsonyi filmeket néztünk *-*
Most mindjárt mennek el a kistesóim sétálni az apuval; hogy meglessék merre járt már az angyalka! /ez hagyomány nálunk már szinte/ Mi meg addig feldíszítjük a fát! Juppí :D
Akkor megyek is...
NEKTEK IS NAGYON BOLDOG KARÁCSONYT KEDVES OLVASÓIM! :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ui.: helyzetjelentést később kaptok, mert úgy érzem, hogy a mézeskalácsemberkém a sütőben, kezd önálló életre kelni! Ááááá... ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése