2013. április 1., hétfő

a long ago;

Hey everyone! :)
 Talán felmerült bennetek az a kérdés, hogy tulajdonképpen "hol vagyok?" mármint én. Egy hónap nem írtam semmit. Nem volt kedvem, szükségtelennek éreztem, mondtam magamnak, hogy senkit sem érdekel- de aztán rájöttem valamire: ezt magam miatt csinálom, azért írok, mert jólesik. Ha nem firkálok szavakat egy lapra, vagy épp ide a blogba, rosszul esik. Hiányzik.
So miss me when I'm gone. :D
Vegyük sorra a dolgokat, amikről lemaradtatok.
1. umm. elmentem nyelvvizsgázni március 2.-án. Izgultam egy hetet, de amikor a teremben leültem,hogy kitöltsem a feladatlapot---totally nyugodt. A párom, akivel szóbeliznem kellett 27 (!) éves és 3 évig kint volt Kaliforniában (!!!). Képzelhetitek. De átmentem, 90% felett, és örülök. Van egy középfokú angol nyelvvizsgám, szóval államilag elismerten garázdálkodhatok angolul. Bárhol.Bármikor. Vigyázat jövök! :D
2.Rájöttem, ismételten, hogy mekkorát lehet egyes emberekben csalódni. Jó, lehet hogy én is túlreagálok valamit, mert sok esetben nincs igazam, de amikor azt érzem, hogy kiközösítenek, bennfentes  vicceik vannak..amiről persze én nem tudok! , akkor most ne kapjam fel a vizet ugye? Mármint eléggé sensitive vagyok, de tudok különbséget tenni a dolgok között. Észreveszem ha direkt csinálják. Igen, a szobatársaimról van szó , részben. Ami még bánt, hogy ráírt (!) Gáborra, amikor nincsenek jóban, nem igazán bírja vagy mi..(sosem tudom , hogy éppen mit gondol róla), és én, aki a szobatársa vagyok...ne kérdezné meg hogy "hé mi a szar van veled?". Semmi. Én írtam mindkettőjüknek egyszer, de ennyit erről, hogy ki a aki állandóan fent akarja tartani a barátságot. Uhh.. el akarok menni onnan! Csak nem tudom, hogy kivel és hova.. Forever alone. Kár hogy csak a külföldiekkel jövök ki rendesen. :(
I love Oreo :3
3. Megrendezték a diáknapokat a suliban, és a 11.C nyert, ahol mi a cheerleading-gel felléptünk. :D
4. Érden Nemzetközi cheerleading versenyen all girl stunt- II. hely, All Girl Group Stunt- IV. hely. És 20.-án megyünk Ausztriába, remélem jó lesz.:D I'm a freaking cheerleader. 
5. Még mindig dagadt vagyok, de próbálkozok. Torna, torna, torna. Uhh, nyárra csak jó lesz már.

És talán ennyi. =) Most youtube gengszterkedek, hülye kis videókat nézek. Délután sétál a család a tóhoz. Juppii.. -.-
Kellemes Húsvétot! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése