2013. február 17., vasárnap

Ajajaj.. kiment a fejemből!

Kérlek kedves blogolvasóim, ne haragudjatok! Annyira kiment a fejemből az, hogy írjak is ide valamit, meg mivel azzal voltam elfoglalva, hogy kiderítsem miért utálnak annyira ... hát nem igazán volt időm körmölgetni. De ígérem majd bepótolom! :)
Meg igazából , nem is nagyon volt kedvem írni.. a nagynéném meghalt. Nincs velünk. Tudom, nem mindenki tudja ezt átérezni, és vannak is olyanok, akik igen! De kicsit ki voltam borulva, meg nem mondtam el senkinek, mert nem akartam azt, hogy a többiek lesajnáló, szánakozó tekintetét keljen kerülgetnem: Ők nem tudják miről szól ez az egész! Erről ennyit...
Viszont a jó hírek közé tartozik: kitűnő lettem félévkor, nekem van a világon az 5 legcsodálatosabb barátnőm: Orsi, Noncsi, Luca, Heni és Marina :) Szeretem őket, és persze Krisztit a volt osztálytársamat! :D
És a legjobb fiúbarátom, Gábor volt az aki az ez évi Valentin napomat a legfelejthetlenebbé tette :) Majd mesélek! #Promise
bye, and May the odds be ever in your favor ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése